Dieta 3D chili

  • Napisane 5 stycznia 2014 o 11:37

Trudno jest wytrwać na diecie, kiedy nie ma się konkretnego planu, za to ograniczeń aż nadto.

Postanowiłam przetestować dietę 3D chili opartą przede wszystkim na jedzeniu posiłków z trzema grupami przypraw: czerwonymi, żółtymi i zielonymi.

Przyprawy czerwone to chilli, pieprz czarny, papryka słodka, papryka ostra, pepperoni, curry. Działają one agresywnie na tkankę tłuszczową, przyspieszają metabolizm i spalanie tłuszczu.

Przyprawy żółte to imbir, cynamon i kardamon. Działają stymulująco na pracę przewodu pokarmowego. Ułatwiają trawienie, poprawiają krążenie oraz hamują apetyt.

Przyprawy zielone to bazylia, oregano, czosnek, szałwia, tymianek i mięta. Działają stabilizująco i łagodząco na żołądek, stymulują trawienie pokarmu, wspomagają pracę jelit i regulują pracę żołądka.

Dziś jest mój drugi dzień na tej diecie, trzymajcie kciuki :)

Komentarze (6) do Dieta 3D chili

  1. ~Koniec-Tycia pisze:

    Najgorsze jest kilka pierwszych dni a później już z gorki :) trzymam kciuki!

  2. Monika pisze:

    Zdaj po kilku dniach relacje;)

  3. Prowadząc zdrowy tryb życia = proporcjonalna waga do wzrostu.

  4. ~Overeater pisze:

    Osobiście uważam, że gotowe diety nie są tak efektywne jak zwykłe przestrzeganie odpowiednich zasad. Poza tym przyjemniejszym jest jeść zdrowe produkty, które się lubi niż tylko restrykcyjnie przestrzegać napisanej przez kogoś rozpiski.
    Zapraszam do mnie: http://dziennikzarloka.blogspot.com/

  5. ~Aśka pisze:

    Hej!:) Twój blog jest fajną lekturą na takie zimne i wietrzne dni jak dzisiaj:) Jeszcze nie przeczytałam wszystkich postów ale wieczorem to nadrobię. Ja też postanowiłam zrzucić trochę kilo i opisywać to na blogu. Także Cię serdecznie zapraszam http://www.odgrubaskidosexylaski.blogspot.com
    chętnie wysłucham rad innych którzy też przez to przechodzą. Będę Cię częściej odwiedzać, pozdrawiam:)

  6. ~Kasia pisze:

    Ale jak wyglądają szczegóły tej diety? Kiedy się tych przypraw używa?

Dodaj komentarz